banner ads

Breaking News
www.nightlifers.gr

Παραλίγο τραγωδία μαχητικού με πολιτικό αεροσκάφος στο FL360.

Δείτε στο συγκλονιστικό βίντεο πως καταφέρνει ο πιλότος του μαχητικού F-16(συγκεκριμένα στα 3.55 λεπτά του βίντεο) να αποφύγει ένα πολιτικό αεροσκάφος και την οδυνηρή σύγκρουση μαζί του. Γι αυτό θέλει τεράστια προσοχή όποιος δίνει οδηγίες από κάτω αλλά και εμείς που τις εκτελούμε επάνω .




Σε αυτό το βίντεο λοιπόν μπορείτε να δείτε ένα εντυπωσιακό near miss όπως καταγράφεται από το HUD ενός Ιταλικού F16 καθώς επίσης ακούτε και τις συνομιλίες μεταξύ των πιλότων και των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.
Ημερομηνία της παρ ‘ολίγον τραγωδίας είναι 13 Δεκεμβρίου 2006.

Σύμφωνα με το generaviation τα αεροσκάφη που εμπλέκονται είναι δύο ItAF F-16 της 37° Stormo, η οποία εδρεύει στο Trapani με ραδιόφωνο διακριτικό “Brandy”. Τα μαχητικά επιστρέφουν στην βάση τους μετά από άσκηση, είναι σε επαφή με το Γαλλικό E-3 AWACS “Cyrano”, που τους δίνει άδεια να αναρριχηθούν σε FL360 για RTB (Return To Base – Επιστροφή στη Βάση).
Στη συνέχεια, τα δύο μαχητικά αναλαμβάνει το στρατιωτικό ραντάρ στην Ρώμη που προσπαθεί να εντοπίσει την αποστολή, αλλά δεν μπορεί να εδραιώσει την επαφή τους με τα ραντάρ.

Τα δύο μαχητικά συνεχίζουν την αναρρίχηση τους, έχοντας την προηγούμενη άδεια από το AWACS, για το FL360 όταν ο νούμερο δύο εντοπίζει κάτι που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση, στο ίδιο ύψος, μεταξύ των δύο F-16 (πιθανόν να πετούν σε ανοιχτό σχηματισμό). Τότε ο αρχηγός της “Brandy” βλέπει μπροστά του το επερχόμενο πολιτικό αεροσκάφος και εκτελεί έναν ελιγμό διαφυγής την τελευταία στιγμή.

Η αιτία της παρ ‘ολίγον τραγωδίας προφανώς δεν είναι σαφής, σίγουρα τα δύο μαχητικά πήραν άδεια να αναρριχηθούν στα FL360 (36.000 πόδια) από το Γαλλικό AWACS “Cyrano”, το οποίο έχει συντονίσει την ανάβαση τους υπό τον έλεγχο του ραντάρ του.
Ο αρχηγός της “Brandy” καλεί το στρατιωτικό ραντάρ της Ρώμη και αναφέρει στον υπεύθυνο ελεγκτή “…. αναρρίχηση 360…” επαναλαμβάνοντας τις πληροφορίες που δίνουν τη θέση τους και το υψόμετρο (“360, 100 Nm από RONAB”) λίγο πριν την “στενή επαφή”, όταν τους ζητούνται να ελέγξουν τη C λειτουργίας του αναμεταδότη.

Κάτι ασαφές συνέβη, νομίζω από την πλευρά ελεγκτή ραντάρ αλλά… ο καλός καιρός, η προσεκτικότητα του νούμερο δύο και η καλή τους τύχη, συνέβαλαν σε ένα ευτυχισμένο τέλος!



Δεν ξέρω πώς αυτό το βίντεο λήφθηκε και δεν είμαι καν σίγουρος αν θα παραμείνει online. Ο Βέλγος χρήστης που το δημοσίευσε θα πρέπει να είναι προσεκτικός δεδομένου ότι είμαι αρκετά βέβαιος ότι το βίντεο δεν δημοσιοποιούνται, αλλά ίσως και να έχει όλα τα δικαιώματα που απαιτούνται για αυτή τη δημοσίευση.

Πηγή: www.generalaviation.gr


Σας αρέσει αυτό το άρθρο; Πείτε το στους φίλους σας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Copyright © 2012-2014 Aeroporilikia. All Rights Reserved.