United Continental, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, έχει γίνει η πρώτη αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ που παραλαμβάνει Boeing 787 Dreamliner αυτή την εβδομάδα...
Το πρώτο από τα πέντε Boeing 787 θα παραληφθεί άμεσα ενώ παράλληλα θα ξεκινήσει ένα μηνιαίο-πρόγραμμα εκπαίδευσης πριν από την έναρξη των πτήσεών του.
Το Σικάγο έχει παραγγείλει 50 Dreamliners.
Άλλοι φορείς που έχουν λάβει το τζετ είναι All Nippon Airways (ANA) και η Airlines της Ιαπωνίας, Ethiopian Airlines, LAN της Χιλής Airlines και Air Ινδία. ενώ η Qantas ακύρωσε πρόσφατα τη παραγγελία της για 35 Dreamliners, σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος, αλλά θα παραλάβουν 15 το επόμενο έτος ώστε να πετάξουν για την θυγατρική της Jetstar.
Το 787 είναι το πρώτο εμπορικό τζετ στον κόσμο με μια άτρακτο που κατασκευάζεται σε μεγάλο βαθμό από σύνθετα υλικά άνθρακα αντί από αλουμίνιο. Λόγω του βάρους του, το αεροπλάνο καταναλώνει 20% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με άλλα αεροσκάφη του μεγέθους του σε παρόμοιες διαδρομές.
Οι μέσες τιμές καταλόγου για την οικογένεια 787 ξεκινούν από US206.8 εκατομμύρια δολάρια
Η ANA δήλωσε την Παρασκευή ότι θα παραγγείλει 11 επιπλέον Boeing 787, με συνολική τιμή καταλόγου περίπου 2.68 δισ. ευρώ, με την ελπίδα ότι η κατανάλωση καυσίμου των αεροσκαφών της θα συμβάλει στη μείωση του κόστους.
Οι μέσες τιμές καταλόγου για την οικογένεια 787 ξεκινούν από US206.8 εκατομμύρια δολάρια
Η ANA δήλωσε την Παρασκευή ότι θα παραγγείλει 11 επιπλέον Boeing 787, με συνολική τιμή καταλόγου περίπου 2.68 δισ. ευρώ, με την ελπίδα ότι η κατανάλωση καυσίμου των αεροσκαφών της θα συμβάλει στη μείωση του κόστους.
Η ANA σήμερα έχει παραγγείλει 55 Dreamliners , 13 από τα οποία μέχρι στιγμής έχουν παραδοθεί.
Ο αερομεταφορέας, της Ιαπωνίας (ΑΝΑ) χαμηλού κόστους δήλωσε ότι τα περισσότερα αεροπλάνα του στόλου της θα είναι B787-9 και αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ 2018 και 2021.
"Στα μελλοντικά σχέδια του στόλου ANA συνεπάγεται η σταδιακή αντικατάσταση του Boeing 767 και Boeing 777-200 με το 787," όπως δήλωσε η ίδια η εταιρεία.
"Η αποδοτικότητα των καυσίμων του B787-9 είναι παρόμοια με εκείνη του B787-8, ενώ έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα επιβατών και έτσι θα στηριχθεί η κερδοφόρα ανάπτυξη των διεθνών και εσωτερικών δικτύων της ANA ."
Η αεροπορική εταιρεία πήρε το πρώτο της 787 τον Οκτώβριο του περασμένου έτους ενώ αυτό επιχειρεί σε οκτώ γραμμές εσωτερικού, καθώς και από Haneda Τόκιο- αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης στη Γερμανία.
Τα 787 θα χρησιμοποιηθούν σε μια νέα διαδρομή στο Τόκιο Σαν Χοσέ, και θα αντικαταστήσουν τα αεροσκάφη που χρησιμοποιούνται σήμερα για την υπηρεσία στο Σιάτλ από την 1η Οκτωβρίου. Από 28 Οκτωβρίου, η γραμμή Haneda -Πεκίνο θα χρησιμοποιεί το Dreamliner.
Ωστόσο, μια συνεχής σύγκρουση μεταξύ της Ιαπωνίας και της Κίνας για τα αμφισβητούμενα νησιά της Ανατολικής Θάλασσας της Κίνας αποτελεί πλήγμα στη ζήτηση πτήσεων μεταξύ των δύο γιγάντων της Ασίας.
ANA δήλωσε πως οι διεθνείς πτήσεις αυξήθηκαν περισσότερο από 20 τοις εκατό σε ετήσια βάση το τελευταίο τρίμηνο.
Μπορεί το βάρος του να μειώνει την κατανάλωση καυσίμων αλλά το 787 έχει πληγεί από μια σειρά δυσλειτουργιών, συμπεριλαμβανομένου του προβλήματος του κινητήρα, τον περασμένο Ιούλιο.
Στις 23 Ιουλίου, η ANA κράτησε στο έδαφος πέντε αεροσκάφη Dreamliner 787 για επισκευές λόγω ενός ελαττώματος στο Rolls-Royce κινητήρα τους.
Τον Φεβρουάριο, η Boeing δήλωσε ότι περίπου 55 Dreamliners ήταν σε κίνδυνο να αναπτύξουν ένα πρόβλημα στην άτρακτο.
Ωστόσο δε παύει να είναι ένα όμορφο αεροπλάνο με ανέσεις , υψηλής τεχνολογίας και με την υπογραφή της Boeing.
Απολαύστε φωτογραφίες και βίντεο από το εν λόγω αεροσκάφος .