Η Νορβηγική αεροπορική εταιρεία Flynonstop, η οποία λειτουργούσε από το αεροδρόμιο City του Λονδίνου, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης επτά μήνες μετά την έναρξη των πτήσεων...
Η Flynonstop πετούσε πέντε φορές την εβδομάδα από το αεροδρόμιο προς Κρίστιανσαντ, από τον Απρίλιο. Είχε μόνο ένα Embraer 190 αεροσκάφος, το οποίο πέταγε από τη Νορβηγία σε μια χούφτα από άλλους προορισμούς, περιλαμβανομένου του Βερολίνου και του Παρισιού. Η επιλογή του London City Airport ήταν πολύ τολμηρό επιχείρημα, όπως και το Kristiansand, ένας προορισμός αναψυχής.
Στην ιστοσελίδα της, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι είχε υποβάλει αίτηση για πτώχευση και ότι όλες οι πτήσεις ακυρώθηκαν. Συμβουλεύει τους πελάτες να επικοινωνήσουν με τις εταιρείες πιστωτικών καρτών για να λάβουν τις επιστροφές. Ως αεροπορική εταιρεία τακτικών δρομολογίων, ο αερομεταφορέας δεν εμπίπτει καθεστώτος προστασίας των καταναλωτών της βρετανικής κυβέρνησης ( Atol).
Η Flynonstop αναφέρει επίσης ότι οι πελάτες ενημερώθηκαν μέσω e-mail και SMS με συμβουλές για εκ νέου κράτηση.
“Η πιθανότητα είναι ότι η πλειοψηφία των πελατών μας θα βρεί ένα κατάλληλο εναλλακτικό εισιτήριο για την αρχική διαδρομή είναι πολύ μεγάλη», ανέφερε εκπρόσωπος του μεταφορέα.