Ο λόγος για το νέο Bombardier CSeries που έκανε την έκτη συνεχόμενη δοκιμαστική πτήση του, σήμερα στο αεροδρόμιο του Μόντρεαλ. Είναι πρωτοφανή για τα δεδομένα του κατασκευαστή η πραγματοποίηση συνεχόμενων δοκιμαστικών πτήσεων. Ωστόσο η ίδια η εταιρεία δεν αποκάλυψε τους λόγους αυτής της δοκιμαστικής πτήσης μιας και στο παρελθόν με δηλώσεις της είχε αναφέρει τη πτήση τις 30 Οκτωβρίου ως τελική . Πάραυτα τη διαδέχτηκε μια τελευταία μόλις προχθές.
Πριν από τις 30 Οκτ. το αεροσκάφος δεν είχε πετάξει για πάνω από 25 ημέρες. Ο λόγος ήταν οι δοκιμές δονήσεων εδάφους και ενημερώσεις λογισμικού για το σύστημα πτήσης fly- by-wire.
Κατά τη λήξη αυτών των δοκιμών η κατασκευάστρια εταιρεία είχε προβεί σε δηλώσεις περί της οριστικής ολοκλήρωσης των δοκιμών περί δονήσεων εδάφους .Πιθανότατα να ακολούθησε ο επόμενος έλεγχος για βελτιώσεις που αφορούν τη συγκεκριμένη δοκιμή .
Η παρθενική πτήση του αεροσκάφους πραγματοποιήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου ενώ Bombardier επιβεβαίωσε στις 30 Οκτωβρίου, ότι το αεροσκάφος μέχρι στιγμής είχε πετάξει μόνο με fly- by-wire στο "direct" mode , όχι στο «normal» mode.
Να τονίσουμε δε ότι οι χειριστές πετούν συνήθως σε ''normal'' mode, το οποίο παρέχει τη προστασία του αεροσκάφους από stalling και aggressive maneuvering.Σε εξαιρετικές περιπτώσεις χρησιμοποιείται το "direct" mode.
Να τονίσουμε δε ότι οι χειριστές πετούν συνήθως σε ''normal'' mode, το οποίο παρέχει τη προστασία του αεροσκάφους από stalling και aggressive maneuvering.Σε εξαιρετικές περιπτώσεις χρησιμοποιείται το "direct" mode.