banner ads

Breaking News
www.nightlifers.gr

Ελληνοτουρκική σύγκρουση στις αερομεταφορές




Την εφαρμογή της ελληνοτουρκικής συμφωνίας του 2009 για τις «χρονοθυρίδες» (τους προκαθορισμένους χώρους στάθμευσης των αεροσκαφών γνωστούς ως slots) διεκδικεί εκ νέου η Aegean, μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Olympic Air. «Εχουμε υποβάλει αίτημα για την
Κωνσταντινούπολη εδώ και τέσσερα χρόνια και δεν μας δίνουν», τόνισε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας E. Βασιλάκης και πρόσθεσε ότι σε αυτό το διάστημα οι τουρκικές εταιρείες έχουν τριπλασιάσει τον αριθμό των θέσεων στα ελληνικά αεροδρόμια. Αποκάλυψε μάλιστα ότι ύστερα από έντονα διαβήματα προς τις τουρκικές αρχές, τους δόθηκε δικαίωμα χρήσης για τις 4 τα ξημερώματα! Στην αεροπορική γλώσσα αποκαλείται «junk slot» και το δίνουν σε εταιρείες που θέλουν να …ξεφορτωθούν. Παρ’ όλα αυτά η εταιρεία το αξιοποιεί, αλλά έχει κάνει διαβήματα προς τα συναρμόδια υπουργεία Εξωτερικών και Μεταφορών, καθώς και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), ζητώντας να καθοριστεί το θέμα με βάση την αρχή της αμοιβαιότητας. Δήλωσε επίσης έτοιμη να λειτουργήσει τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΥΠΑ απάντησε αρνητικά στο αίτημα της Turkish Airlines για δρομολόγηση και δεύτερης καθημερινής πτήσης Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη, επικαλούμενη τους περιορισμούς που θέτει η σχετική διακρατική συμφωνία. Σήμερα γίνονται επτά πτήσεις την εβδομάδα, δηλαδή μία την ημέρα, από και προς την Κωνσταντινούπολη. 

H απόφαση της ΥΠΑ που διασφαλίζει τα γενικευμένα αεροπορικά συμφέροντα της χώρας, προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση του γνωστού ανεκδιήγητου δημάρχου Θεσσαλονίκης, ο οποίος επί μέρες αρνιόταν να απαντήσει στις τηλεφωνικές κλήσεις των αρμοδίων του υπουργείου Μεταφορών για ενημέρωση επί του θέματος.






πηγή:strategyreports

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Copyright © 2012-2014 Aeroporilikia. All Rights Reserved.