banner ads

Breaking News
www.nightlifers.gr

Αεροπορικές εταιρίες: Κάποιες και μάλιστα μεγάλες το έχουν "ξεφτιλίσει" τελείως...


- Όαση ποιότητας η AEGEAN, αλλά και κάποιες "περιφερειακές" εταιρίες όπως η AUSTRIAN...
- "Αδιανόητες" καταστάσεις στη LUFTHANSA ...
"γράφει ο Κωνσταντίνος για το money-tourism.blogspot.gr"
**Η ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών στις αερομεταφορές είναι παραπάνω από σημαντική.
Η ασφάλεια πρέπει να θεωρείται δεδομένη.
Επειδή οι καιροί είναι "πονηροί" και επειδή τα χρήματα δεν περισσεύουν σε κανέναν αυτή την εποχή ειδικά, και επειδή πρωτογενώς έχω ουκ ολίγες εμπειρίες, αλλά και ακούω από φίλους και γνωστούς πλείστα όσα σχόλια, είπα να γράψω το θεματάκι αυτό και όσοι έχετε παρόμοιες εμειρίες, καλοδεχούμενες, μπας και "μαζευτούν" λίγο. Δοκίμασα να το γράψω στο trip advisor αλλά δυστυχώς δεν έχει ενότητα αεροπορικών εταιριών.
Το τελευταίο διάστημα λοιπόν έχω κάνει πολλές πτήσεις με την LUFTHANSA, που η μία είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ από την άλλη.
Και αυτό είναι το λίγότερο:
Η αντιμετώπιση είναι το πιο εξοργιστικό.
Για να μην θυμηθώ τα "ράντζα" του φίλου μου του λομπίστα πριν από μερικούς μήνες που αν είχε γίνει στο Βενιζέλο από ελληνική εταιρία θα μας είχαν γράψει και τα "Νέα των Παπούα"...
Εξηγούμαι: Πρόσφατα πέταξα για την ΙΤΒ Αθήνα-Φραγκφούρτη-Βερολίνο για την ΙΤΒ, και λόγω εξαργύρωσης μιλίων και όχι μόνο επέτρεψα στον εαυτό μου την πολυτέλεια της business class. Κατά σύμπτωση δίπλα μου καθόταν γνωστή ξενοδόχος και φίλη.
Όταν προσγειωθήκαμε με ένα στόμα αναρωτηθήκαμε: Εάν πετούσαμε με easyjet τι λιγότερο θα "απολαμβάναμε;"
Αεροπλάνα αδιανόητα βρώμικα (σ.σ. έχω και ένα καλύτερο γι αυτό στη συνέχεια), εξυπηρέτηση από τις γηραιές συνοδούς "πάρτο κι αν σ' αρέσει", φαγητό που δεν τρώγεται ακόμη κι αν είσαι νηστικός μια εβδομάδα (σ.σ. το σνακ στο Φραγκφούρτη - Βερολίνο ήταν καλύτερο), ενώ δεν υπάρχει κανένα inflight entertainment system, ούτε καν ακουστικά για μουσική. Πριν από λίγο καιρό δε σε πτήση από την Αυστρία στη Φραγκφούρτη ξαφνικά το βιβλίο μου και τα χέρια μου έγιναν "κόκκινα" και με απίστευτη έκπληξη διαπίστωσα ότι όλη η ζώνη ήταν πασαλειμένη από ένα αηδιαστικό κόκκινο "πράμα".

Η συνοδός ατάραχη μου έδωσε 1 (ΝΑΙ ΕΝΑ) τίσιου και μου είπε να αλλάξω θέση.
Ούτε καν ένα συγγνώμη.
Όσο για τα ρούχα μου που έγιναν "ολυμπιακά", πήγαν "υπέρ πατρίδος", ενώ η ...δύσμοιρη Ολυμπιακούλα έδινε και ένα voucher για καθαριστήριο.
Όταν δε μου έστειλαν ερωτηματολόγιο αξιολόγησης και τους τα έγραψα ένα χεράκι, ούτε καν με πήραν τηλέφωνο.
Μόνο όταν έγραψα δεύτερο μειλ με πήραν να με ...ευχαριστήσουν για τα σχόλια και να μου ζητήσουν συγγνώμη. Στο συγκεκριμένο αεροπλάνο δε το γκρί χρώμα των δερμάτινων καθισμάτων είχε γίνει μαύρο από τη βρώμα σε βαθμό που αν ανήκε σε κάποια τριτοκοσμική εταιρία, θα κατέβαινα!!!

Όσο για το Lounge στο Βενιζέλος τι να πρωτοπείς...
Το "κλειστοφοβικό" του, την ποικιλία του φαγητού, τους υπολογιστές ή την απάντηση της υπαλλήλου όταν της επισημαίνεις κάποιες ελλείψεις ότι "εμείς έχουμε βραβευθεί...".

Για να μην πω για την AIRFRANCE που πρόσφατα φίλος έμεινε 3 ώρες μέσα στο αεροπλάνο λόγω βλάβης και τους σέρβιραν μόνο ...νερό, απαξίωσαν δε να του απαντήσουν όταν έκανε σχετικό γράμμα!!!

Αντιθέτως πέταξα Βερολίνο - Βιέννη με την AUSTRIAN και απόλαυσα εξυπηρέτηση και παροχή υπηρεσίας υψηλής ποιότητας και το ίδιο στο Βιέννη - Αθήνα με την AEGEAN που η ευγένεια, το καλό φαγητό και οι υπηρεσίες... περίσσευαν. Τα αυτό και στο Αθήνα - Μόσχα - Αθήνα για την ΜΙΤΤ

Μήπως να κοιτάγαμε με ποιες εταιρίες πετάμε, να αξιολογούμε τις υπηρεσίες τους, ώστε να μην μας θεωρούν "δέματα"!!!**

"γράφει ο Κωνσταντίνος για το money-tourism.blogspot.gr" Πηγή: money-tourism.blogspot.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Copyright © 2012-2014 Aeroporilikia. All Rights Reserved.