Αν και φαντάζει οξύμωρο, το δρομολόγιο Αθήνα – Ντουμπάι - Αθήνα αποτελεί το πιο κερδοφόρο δρομολόγιο της εταιρείας στην Ευρώπη. Αυτό ίσως έχει να κάνει και με τη φυγή κάποιων ανταγωνιστριών εταιρειών (TUI, Singapore) από το “Ελ. Βενιζέλος”, με αποτέλεσμα η Emirates να διευρύνει το μερίδιο αγοράς της.
Ενδεικτικό είναι ότι, εκτός από την καθημερινή προγραμματισμένη πτήση με το Boeing 777-300, το καλοκαίρι λειτούργησαν και δευτέρες ημερήσιες πτήσεις για να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση από και προς την Ελλάδα. Συνολικά, από τις αρχές του έτους, η εταιρεία διακίνησε 122.000 επιβάτες από και προς τη χώρα μας.
Μάλιστα, στις 15 Σεπτεμβρίου, λόγω μεγάλης ζήτησης, η Emirates θα φέρει και πάλι στην Αθήνα, για εμπορική πτήση, τη ναυαρχίδα της, το αεροσκάφος Αirbus A 380.
Το εντυπωσιακό είναι ότι η Emirates διεξάγει διαπραγματεύσεις με το “Ελ. Βενιζέλος”, προκειμένου να εκσυγχρονίσει τις υποδομές του (θύρες επιβατών), ώστε να γίνεται αποβίβαση και από το δεύτερο “όροφο” του γιγαντιαίου αεροσκάφους.
πηγή:metaforespress